Розробка маркетингової цінової політики в закладаx готельноресторанної сфери
Василько І., Добровольська С.Я.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2022
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів функціонування підприємств готельно-ресторанної сфери. У роботі розглянуто маркетингову цінову політикув закладах готельно-ресторанної сфери. Проаналізовано особливості функціонування готельно-ресторанний комплекс «Айвенго». Запропоновано розробка маркетингові цінової політики цін на продукцію і послуги ресторану.
Додаткова інформація
маркетинг, ціноутворення, готель, ресторан |
Файл
Розробка маркетингової цінової політики в закладаx готельноресторанної сфери .pdf |