Сектор дидактики та навчальних інновацій
Основна мета сектору:
Здійснення заходів щодо системного реформування дидактичної складової освітнього процесу коледжу відповідно до сучасних умов, досягнень науки та техніки, потреб і запитів усіх учасників освітнього роцесу.
Пріоритетні напрямки роботи:
- інформаційна та інноваційна області;
- науково-методичне забезпечення змісту освіти;
- оперативне реагування на запити і потреби педагогічних і науково-педагогічних працівників закладу;
- методичнее забезпечення діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників в умовах переходу до фахової передвищої освіти;
- розвиток студентоцентрованого навчання та викладання, як одного із основних векторів підвищення якості освітніх послуг;
- впровадження в освітній процесс дистанційних форм навчання.
Дізнайтесь більше про нас
Завдання:
- аналіз нормативних документів та забезпечення реалізації нових Державних стандартів щодо змісту та методів навчання, планування й організації освітнього процесу й запровадження їхніх вимог у освітню діяльність коледжу;
- постійне вдосконалення нормативно-методичної документації, що регламентує освітній процес коледжу;
- вивчення, аналіз, узагальнення та поширення педагогічного досвіду інноваційної діяльності;
- надання консультативної допомоги співробітникам кафедр, циклових комісій, науково-педагогічним і педагогічним працівникам з питань вивчення та впровадження в освітній процес нових технологій навчання, планування та організації методичноїроботи;
- надання допомоги науково-педагогічним та педагогічним працівникам коледжу під час вивчення прогресивних інноваційних технологій навчання, їх апробації, проведенні дослідницько-експерементальних видів діяльності та оволодінні педагогічною майстерністю;
- підвищення інформаційної та цифрової грамотності викладачів й студентів; поширення практик використання цифрових інструментів для навчання, викладання, наукових досліджень;
- створення єдиного інформаційно-освітнього та методичного простору коледжу;
- дидактичний супровід створення електронних курсів;
- впровадження методик змішаного навчання, сучасних освітніх технологій в навчальний процес коледжу;
- розвиток лідерського потенціалу викладача коледжу шляхом розкриття сутності процесу викладання на засадах лідерства та опанування ключових методів його реалізації;
- монітинг дидактичних запитів науково-педагогічних та педагогічних працівників коледжу;
- координація роботи структурних підрозділів з метою підвищення ефективності методичної роботи;