Маркетинг та реклама навчальних видань
Коцюба І., Бездіжа А.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2020
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Дипломна робота присвячена дослідженню маркетингу та реклами навчальних видань на прикладі видавництв «Освіта», «Підручники і посібники», «Букрек» та «Світ». Розглянуто теоретико-аналітичні аспекти навчальних видань. Схарактеризовано маркетинг та промоцію видавництв навчальної літератури та їхні жанрові особливості. Ґрунтовно проаналізовано маркетинг та рекламу у видавництвах для того, щоб визначити їхню активність у маркетинговому бізнесі. Розроблено загальні рекомендації, щодо покращення реклами та маркетингу у видавництвах «Освіта», «Підручники і посібники», «Букрек» та «Світ».Додаткова інформація
навчальне видання, маркетинг книговидавничої справи, видавничий маркетинг, книжковий маркетинг, видавництво, жанр, книга, видавничий ринок |
Файл
Маркетинг та реклама навчальних видань.pdf |