Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Борисова Т., Бриндзя З.
Галузь знань: Управління та адміністрування
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2011
Назва видання: Соціально-економічні проблеми і держава. Випуск 2 (5)
DOI-адреса:
URL публікації: https://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf
Анотація
Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечіткомножинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.Додаткова інформація
нечіткі моделі, кластерний аналіз, імітаційне моделювання, маркетинг, ризик, потенціал маркетингу |
Файл
Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань.pdf |