ДИЗАЙН ІНТЕР’ЄРУ ПРЕДМЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Питель Н.С. , Ющак Н.А , Маркович М. Й.
Галузь знань: Сфера обслуговування
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Назва видання: Збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції: «Світова наука: проблеми, перспективи і інновації»
DOI-адреса:
URL публікації: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/WORLD-SCIENCE-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-23-25.02.2021.pdf
Анотація
В статті розглянуто проблему створення інтер’єрів предметного середовища нової української школи. Розглянуто елементи облаштування класу які мають бути мобільними, забезпечувати гнучкість, можливість швидкої реорганізації навчального процесу. Досліджено кольорові гармонії навчального простору.Основною стратегією шкільного дизайну інтер’єру є проектування та створення компонентів навчального середовища, інформаційно-комунікаційних технологій чи послуг, які одинаково доступні та зрозумілі і відповідають вимогам спільного використання в навчальному середовищі.
Додаткова інформація
навчальний простір, обладнання, зонування, художньо-естетичні фактори, колір, емоції. |
Файл
ДИЗАЙН ІНТЕР’ЄРУ ПРЕДМЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ.pdf |