Дидактичні передумови формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму
Баб'юк О.В.
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2017
Назва видання: Педагогічний альманах: збірник наукових праць, Херсон Вип.35
DOI-адреса:
URL публікації: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/pedalm_2017_35_13.pdf
Анотація
У статті визначено дидактичні передумови формування професійноорієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні
майбутніх фахівців сфери туризму. Встановлено, що оволодіння зазначеною
компетентністю повинно базуватись на положеннях особистісно
орієнтованого, компетентнісного та професійно орієнтованого підходів.
Обгрунтовано, що в процесі навчання потрібно враховувати дидактичні
(наочності, свідомості, творчості, активності, систематичності і
послідовності, розвивального навчання, науковості, врахування
індивідуальності студентів, доступності), загальні методичні
(комунікативності, домінувальної ролі вправ, автономії, автентичності),
спеціальні методичні (диференціації та інтеграції формування професійно
орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні з іншими
компонентами англомовної комунікативної компетентності, інтеграції з
дисциплінами фаху) принципи.
Додаткова інформація
дидактичні передумови, професійно орієнтована англомовна компетентність у монологічному мовленні, майбутні фахівці сфери туризму, підходи, принципи |
Файл
Дидактичні передумови формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму.pdf |