Для осіб з порушенням зору

Баб'юк О.В.

Вид публікації: Автореферат дисертації
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2019
Назва видання: Тернопільський національнський педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
DOI-адреса:
URL публікації: http://tnpu.edu.ua/naukova-robota/docaments-download/k-58-053-05/Aref_babjuk.pdf

Анотація

натюка, Міністерство освіти і науки України. Тернопіль, 2019.
У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування й розробку методики
формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в
монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму та експериментальну
перевірку її ефективності. Проаналізовано сучасний стан дослідження проблеми,
визначено, що формування професійно орієнтованої англомовної компетентності
в монологічному мовленні доцільно здійснювати на засадах особистісно
орієнтованого, компетентнісного та професійно орієнтованого підходів.
Проаналізовано особливості англомовного туристичного монологу та зроблено
висновок про доцільність навчання студентів монологу-повідомленню, монологупереконанню, монологу-презентації (презентації-доповіді та презентації-рекламі).
Уточнено цілі та зміст формування професійно орієнтованої англомовної
компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму;
обґрунтовано доцільність формування вмінь використовувати навчальні та
комунікативні стратегії. Запропоновано критерії відбору навчального матеріалу –
лексичних одиниць, текстів (друкованих, фонограм та відеофонограм). Виділено
три етапи формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в
18
монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму та розроблено
підсистему вправ, що корелює з етапами. Побудовано модель формування
професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні
у двох варіантах залежно від питомої ваги етапів.

Додаткова інформація

Ключові слова
професійно орієнтована англомовна компетентність, монологічне мовлення, майбутні фахівці сфери туризму, підсистема вправ, модель, вміння, стратегії, експериментальне навчання.

Файл

Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму.pdf
1892 переглядів Поділитися: