Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму
Баб'юк О.В.
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2019
Назва видання: Тернопільський національнський педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
DOI-адреса:
URL публікації: http://tnpu.edu.ua/naukova-robota/docaments-download/k-58-053-05/Aref_babjuk.pdf
Анотація
натюка, Міністерство освіти і науки України. Тернопіль, 2019.У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування й розробку методики
формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в
монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму та експериментальну
перевірку її ефективності. Проаналізовано сучасний стан дослідження проблеми,
визначено, що формування професійно орієнтованої англомовної компетентності
в монологічному мовленні доцільно здійснювати на засадах особистісно
орієнтованого, компетентнісного та професійно орієнтованого підходів.
Проаналізовано особливості англомовного туристичного монологу та зроблено
висновок про доцільність навчання студентів монологу-повідомленню, монологупереконанню, монологу-презентації (презентації-доповіді та презентації-рекламі).
Уточнено цілі та зміст формування професійно орієнтованої англомовної
компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму;
обґрунтовано доцільність формування вмінь використовувати навчальні та
комунікативні стратегії. Запропоновано критерії відбору навчального матеріалу –
лексичних одиниць, текстів (друкованих, фонограм та відеофонограм). Виділено
три етапи формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в
18
монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму та розроблено
підсистему вправ, що корелює з етапами. Побудовано модель формування
професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні
у двох варіантах залежно від питомої ваги етапів.
Додаткова інформація
професійно орієнтована англомовна компетентність, монологічне мовлення, майбутні фахівці сфери туризму, підсистема вправ, модель, вміння, стратегії, експериментальне навчання. |
Файл
Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму.pdf |