Для осіб з порушенням зору

Баб'юк О.В.

Вид публікації: Стаття
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2018
Назва видання: Педагогічний альманах: збірник наукових праць, Херсон Вип.39
DOI-адреса:
URL публікації: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/pedalm_2018_39_16.pdf

Анотація

У статті представлено результати експериментальної перевірки
ефективності методики формування професійно орієнтованої
англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх
фахівців сфери туризму, яка базується на положеннях особистісно
орієнтованого, компетентнісного, професійно орієнтованого підходів;
включає підготовчий, основний та завершальний етапи; передбачає
підсистему вправ, яка корелює з етапами і містить підгрупи вправ для
формування лексичних, граматичних, фонетичних навичок студентів,
стратегічної усвідомленості, розуміння особливостей монологу в
сучасному англомовному туристичному дискурсі, розвитку вмінь
аргументації, отримання інформації з різних джерел, її аналізу та
узагальнення, удосконалення вмінь монологічного мовлення, розвиток умінь
продукувати непідготовлене монологічне висловлювання. Визначено та
обґрунтовано критерії оцінювання рівня сформованості в студентів
професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному
мовленні: ситуативність, зв’язність, мовна правильність, повнота
висловлювання, лексична насиченість, вільність. Описано хід експерименту,
проведеного в 2016–2017 н. р. серед 91 студента другого курсу спеціальності
242 «Туризм», який включав доекспериментальні зрізи для виявлення рівня
сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в
монологічному мовленні студентів, доведення рівності експериментальних
груп за допомогою багатофункціонального статистичного критерію * –
кутового перетворення Фішера; експериментальне навчання за двома
варіантами методики; післяекспериментальні зрізи та перевірку отриманих
результатів за допомогою багатофункціонального статистичного
критерію * – кутового перетворення Фішера та U-критерію МаннаУітні, аналіз та інтерпретацію результатів. Експериментально доведено
ефективність запропонованої методики та більшу дієвість варіанту, в
якому значну увагу зосереджено на комунікативних завданнях.

Додаткова інформація

Ключові слова
експеримент, професійно орієнтована англомовна компетентність у монологічному мовленні, майбутні фахівці сфери туризму, критерії оцінювання, експериментальні групи, експериментальні зрізи, методи математичної статистики, варіант методики.

Файл

Експериментальна перевірка ефективності методики формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму.pdf
1920 переглядів Поділитися: