Для осіб з порушенням зору

Баб'юк О.В.

Вид публікації: Стаття
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2017
Назва видання: Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка №4
DOI-адреса: https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.4.23
URL публікації: http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/127798/122620

Анотація

Проаналізовано сучасні підручники англомовної підготовки фахівців
туристичної галузі стосовно достатності та ефективності вправ для навчання
монологу англійською мовою, що засвідчило певну невідповідність змісту
навчальних матеріалів завданням підготовки майбутніх спеціалістів, а отже, й
необхідність уточнення цілей і змісту формування компетентності в
монологічному мовленні. Конкретизовано практичну, професійну, освітню,
розвивальну, виховну цілі навчання монологу. Уточнено предметний і
процесуальний аспекти змісту формування професійно орієнтованої
англомовної компетентності в монологічному мовленні. Проаналізовано
компоненти предметного аспекту: сфери спілкування, мовленнєві ситуації та
ролі, невербальні засоби комунікації, комунікативні цілі, теми, проблеми,
мовленнєвий, мовний, лінгвосоціокультурний матеріал, навчальні і
комунікативні стратегії для оволодіння і реалізації монологічного мовлення. З
урахуванням потенційних професійних обов’язків фахівців туристичної галузі,
посад, що вони можуть обіймати, визначено типові комунікативні ситуації, в
яких реалізується монологічне мовлення, номенклатуру комунікативних ролей,
уточнено наміри мовців і стилі мови, типові в певних ситуаціях.
Конкретизовано прямі (когнітивні) та непрямі (метакогнітивні) навчальні,
комунікативні (компенсаторні) стратегії. У межах процесуального аспекту
обґрунтовано вміння в монологічному мовленні, а також декларативні та
процедурні знання, якими потрібно оволодіти студентам для реалізації
ефективної комунікативної діяльності

Додаткова інформація

Ключові слова
професійно орієнтована англомовна компетентність в монологічному мовленні, майбутні фахівці сфери туризму, цілі, зміст, знання, вміння.

Файл

Цілі та зміст формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму.pdf
1933 переглядів Поділитися: