Корпоративна культура, її вплив на підвищенння конкурентноспроможності підприємств індустрії гостинності
Добровольська С. Я., Кондратюк Є. В.
Галузь знань: Сфера обслуговування
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2023
Назва видання: Туризм в Україні: виклики та відновлення [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів Міжнародного туристичного форуму, Київський національний економічний університеті імені Вадима Гетьмана, м. Київ, 21–22 березня 2023 року. К. : КНЕУ, 2023. с. 31
DOI-адреса:
URL публікації: http://surl.li/hlgrl
Анотація
У статті розглянуто теоретичні засади корпоративної культури; досліджено та узагальнено значення корпоративної культури як інструменту ефективного управління підприємством, її вплив на підвищення конкурентоспроможності й формування позитивного іміджу.Додаткова інформація
корпоративна культура, підприємства індустрії гостинності, конкурентоспроможність, корпоративне управління, конкурентна перевага, стратегічний інструмент, імідж |
Файл
TUD0A0IZM_ZbD196rnik_tez.pdf |