Для осіб з порушенням зору

Ричкун А. І., Вишневська Г. Б.

Вид публікації: Кваліфікаційна робота (проєкт)
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:

Анотація

Запропонована робота ґрунтується на дослідженні сучасних методів залучення читацької авдиторії видавництвами на прикладі воєнної літератури. Окреслено поняття «воєнна література», «читацька авдиторія», «медіаметрія». Подано сучасні методи залучення авдиторії світовими та українськими видавництвами.
Здійснено аналіз сучасного стану світового та українського книговидавничих ринків. Проаналізовано роботу українських видавництв в умовах війни, визначено актуальність воєнної літератури серед українців та досліджено медіаметрію, як основний метод залучення авдиторії.
За результатами роботи надано рекомендації, зроблено висновки щодо актуальності залучення читацької авдиторії видавництвами з точки зору воєнної літератури.

Додаткова інформація

Ключові слова
промоція, воєнна література, читацька авдиторія, медіаметрія

Файл

Ричкун_Актуальність залучення читацької авдиторії видавництвами та їх дослідження (на прикладі воєнної літератури).pdf
244 переглядів Поділитися: