Впровадження інноваційних методів та засобів рекламної діяльності готельно-ресторанного бізнесу
Мурована О.І., Муха Р. А.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2025
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 3
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню сучасних теоретичних та практичних методів та аспектів організації рекламної кампанії в готельно-ресторанній справі, а також розробка практичних рекомендацій щодо ефективного впровадження сучасних засобів реклами підвищення конкурентоспроможність закладів ресторанного господарства. Об'єктом дослідження виступає ресторан «Friday», а також процес маркетингової діяльності у його роботі.Додаткова інформація
Ключові слова ресторан, послуги, рекламна діяльність, маркетингова діяльність. |
Файл
4 Впровадження інноваційних методів та засобів рекламної діяльності готельно-ресторанного бізнесу.pdf |