Для осіб з порушенням зору

Добровольська С. Я., Пиріг І. Я.

Вид публікації: Матеріали конференції
Галузь знань: Сфера обслуговування
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2022
Назва видання: Наукові записки №12/2022/ Наукова конференція «Збереження історико-культурних пам’яток України в умовах воєнного стану» С. 77-79
DOI-адреса:
URL публікації: https://drive.google.com/file/d/1_WMNoMkyK0Wf8MEOI4QZ3qpVanCPDWEc/view?pli=1

Анотація

У статті розкрито сучасні підходи щодо використання реклами, PR-технологій в просуванні туристичних продуктів, роль і значення їх на туристичному ринку у контексті вибудовування взаємовідносин із споживачем.

Додаткова інформація

Ключові слова
туристичний продукт, туристична фірма, реклама, PR- технології, маркетинг туристичної фірми

Файл

НАУКОВІ ЗАПИСКИ №12 2022.pdf
377 переглядів Поділитися: