Використання проблемних ситуацій при викладанні фахових дисциплін спеціальностей «Туризм», «Готельно-ресторанна справа»
Добровольська С.Я., Рунців-Королюк О., Пиріг І.
Галузь знань: Сфера обслуговування
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2022
Назва видання: Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. №6
DOI-адреса:
URL публікації: http://catalog.library.tnpu.edu.ua/naukovi_zapusku/visnyk_geo/visnyk_2022_6.pdf
Анотація
У статті розглянуто умови впровадження в освітній процес проблемного навчання, щосприяє формуванню пізнавальних інтересів, творчого, креативного мислення здобувачів освіти та
забезпечує високій рівень засвоєння знань і мотивацію до навчання. Визначено види і типи
проблемних ситуацій, які виникають на заняттях з дисциплін туризму та готельно-ресторанної
справи; розкрито поєднання проблемних ситуацій з традиційними методами.
Додаткова інформація
проблемне навчання, традиційне навчання, проблемна ситуація, спеціальні компетентності |
Файл
visnyk_2022_6.pdf |