Бізнес-культура, сутність та основні характеристики
Муха Р.А.
Галузь знань: Управління та адміністрування
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2018
Назва видання: Ефективна економіка
DOI-адреса:
URL публікації: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2018/33.pdf
Анотація
У статті розглянуто сутність поняття «бізнес-культура» та виділено три основнікласифікаційні ознаки, за якими згруповані визначення, зокрема, як: система норм і
цінностей, ставлення людей до праці, культура сучасного підприємця. Також визначена
доцільність розмежування таких понять, як «корпоративна культура» та «організаційна
культура». Поняття корпоративна культура орієнтована на некомерційні корпорації,
тоді як організаційна культура поширюється на всі форми організацій, включаючи малий
бізнес, приватні компанії та некомерційні організації. Досліджено типи корпоративної
культури С. Стюарта відносно таких критеріїв: - як люди взаємодіють; - як люди
відповідають на зміни. Виділено стилі корпоративної культури підприємства. Також у
науковій літературі виокремлюється поняття «бізнес-культура», особливою рисою якої є
національні риси та особливості ведення підприємницької діяльності кожної країни. Саме
бізнес-культура визначає зовнішню оболонку ведення підприємницької діяльності, а
корпоративна і організаційна - внутрішню. Також у статті розглянуто основні види
бізнес-культур та їх розміщення стосовно географічної складової. Серед моноактивних,
реактивних та поліактивних бізнес-культур виділено перехідний тип бізнес-культури,
який притаманний сучасному українському підприємництву.
Додаткова інформація
підприємство, підприємницька діяльність, бізнес-культура, корпоративна культура, стиль корпоративної культури, організаційна культура. |
Файл
Муха 14.pdf |