Для осіб з порушенням зору

Оксана Гладчук, Галина Островська, Людмила Малюта

Вид публікації: Стаття
Галузь знань: Управління та адміністрування
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2022
Назва видання: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 2(27), С. 131-143
DOI-адреса:
URL публікації: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39858

Анотація

Статтю присвячено обґрунтуванню пріоритетних напрямів розвитку управління ідеями як суттєвого компонента системи управління інноваційною діяльністю підприємств. Доведено, що прогресивний підхід до управління ідеями підприємства передбачає стратегічну орієнтацію на підвищення корисності нових продуктів для споживачів, поліпшення якості їхнього життя, суспільний прогрес, що робить бренд істинно цінним. Уточнено трактування поняття «управління ідеями». Досліджено ключові аспекти управління ідеями. Подано процес управління ідеями на підприємстві з характеристикою кожного етапу. Висвітлено основні напрями пошуку інноваційних ідей. Сформовано механізми використання зовнішніх ідей. У цьому контексті обґрунтовано актуальність розвитку краудсорсингу з метою ефективного використання інтелектуального потенціалу; хакатону як організованого івенту; Open Source-платформ. Розроблено систему показників оцінювання інноваційних ідей. Досліджено основні методи для відбору найбільш прийнятної і ефективної інноваційної ідеї. Визначено основні чинники, що перешкоджають розвитку новаторства та чинники підсилення новаторської діяльності. Запропоновано основні напрями розвитку процесу управління ідеями та класифіковано за стадіями управління, цільовими установками та можливими заходами щодо їх реалізації. При цьому до основних аспектів підвищення ефективності управління ідеями віднесено збільшення інвестицій у сектор інформаційно-комунікаційних технологій, активізацію консолідаційних процесів. Рекомендації щодо розвитку процесу управління ідеями у системі управління інноваційною діяльністю підприємств дають змогу забезпечити пошук, оцінку, підтримку та реалізацію ідей, що генеруються у внутрішньому і зовнішньому середовищі підприємства, а також, в контексті зниження значимості цінових факторів конкурентоспроможності, сприяють забезпеченню унікальних конкурентних переваг підприємства загалом

Додаткова інформація

Ключові слова
інноваційна діяльність управління ідеями інноваційна ідея методи відбору інноваційних ідей оцінювання інноваційних ідей клієнтоорієнтований підхід

Файл

напрями розвитку управління інноваційними ідеями на підприємстві.pdf
644 переглядів Поділитися: