Ігровий двигун для побудови 3D графіки на мові С++
Гуменний М. А., Івасьєв С. В.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2022
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Обслуговування програмних систем та комплексів
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Об’єктом дослідження є застосування нових технологій для побудовиграфіки та пришвидшення процесу розробки. Для цього проаналізовано існуючі ігрові движки, а саме: «Godot», «Marmelade», «Corona», «Unity».
Мета проєкту – створення власного ігрового двигунця на основі проаналізованих, усунувши виявлені в них недоліки.
Додаткова інформація
ігровий двигунець, розробка ігор, visual studio, операційна система, c++, json, 3d графіка, мова програмування |
Файл
Гуменний_Ігровий двигун для побудови 3D графіки на мові C++.pdf |