Стратегія підвищення організаційної культури і якості обслуговування клієнтів та їх вплив на ефективність функціонування підприємств готельно-ресторанного господарства
Тішин А.Б., Бажанова Н.В.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2022
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів стратегії підвищення організаційної культури і якості обслуговування клієнтів та їх вплив на ефективність функціонування підприємств готельно-ресторанного господарства. Розглянуто загальну характеристику організаційної культури та якості обслуговування клієнтів готельно-ресторанних підприємств. Проаналізовано практику реалізації організаційної культури та якості обслуговування клієнтів та їх вплив на ефективність функціонування підприємств готельно-ресторанного господарства, здійснену на прикладі готельно-розважального комплексу «Джентельмен». Запропоновано шляхи підвищення організаційної культури і якості обслуговування клієнтів готельно-ресторанного господарства.Додаткова інформація
організаційна культура, якість обслуговування, конфлікти, управління якістю, готельна послуга |
Файл
Стратегія підвищення організаційної культури і якості обслуговування клієнтів та їх вплив на ефективність функціонування підприємств готельно-ресторанного господарства.pdf |