Особливості споживчих договорів
Помазанська К. А.
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2021
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Право
Рік навчання на ОП: 3
Назва видання: ЗБІРНИК НАУКОВИХ МАТЕРІАЛІВ LXXIV МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ІНТЕРНЕТ - КОНФЕРЕНЦІЇ
DOI-адреса:
URL публікації: https://el-conf.com.ua/
Анотація
Метою статті є дослідження особливостей споживчих договорів. Чинне законодавство не містить легального визначення поняття споживчого договору і не визначає критеріїв, за якими договір, зокрема і про надання послуг, слід кваліфікувати як споживчий.До суб’єктного складу слід віднести, з одного боку замовника чи покупця – фізичну особу, а з другого боку виконавця чи продавця – суб’єкта підприємницької діяльності, який володіє необхідною правосуб’єктністю. Натомість споживчий ринок продовжує насичуватися неякісною, фальсифікованою, генетично модифікованою, небезпечною для життя та здоров'я людей продукцією, передусім продуктами харчування та алкогольними напоями.
Аналіз стану даного ринку України свідчить про те, що кількість порушень вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів із року в рік не зменшується і становить понад 70% від загальної кількості перевірених суб'єктів господарювання.
Додаткова інформація
споживчий договір, договір, споживач, особиста потреба, товари, послуги |
Файл
Особливості споживчих договорів .pdf |