Для осіб з порушенням зору

Питель Н.С. , Ющак Н.А , Маркович М. Й.

Вид публікації: Матеріали конференції
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Назва видання: Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції: «Досягнення та перспективи сучасних наукових досліджень»
DOI-адреса:
URL публікації: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/ACHIEVEMENTS-AND-PROSPECTS-OF-MODERN-SCIENTIFIC-RESEARCH-7-9.03.21.pdf

Анотація

Фахова підготовка дизайнерів передбачає комплексне вивчення та набуття навичок у галузі мистецтва, технологічних процесів, сучасного матеріалознавства, основ креслення та перспективи, розуміння ролі форми, пластики, композиції, текстури та фактури, кольору в предметному середовищі.
Етап оцінювання – це визначальна частина навчального процесу. Оцінювання в мистецькій і дизайнерській освіті є за своєю суттю проблематичним і було предметом багатьох досліджень. Дослідження методів оцінювання студентів дизайнерів під час викладання фахових дисциплін включає ряд поточних і підсумкових методів, деякі з котрих включають само оцінювання, оцінювання однокурсниками, різні типи критики. Для дизайнерів завжди актуальним залишиться питання «що оцінюється?»: якість кінцевого мистецького проекту чи весь дизайнерський навчальний процес.

Додаткова інформація

Ключові слова
мистецтво, оцінювання, самооцінювання, поточна критика, підсумкова критика, критика «один на один», критика однокурсників, онлайн-критика.

Файл

МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ДИЗАЙНЕРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН У ГАЛИЦЬКОМУ КОЛЕДЖІ ІМЕНІ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА М. ТЕРНОПІЛЬ.pdf
1712 переглядів Поділитися: