Навчальні словники на книговидавничому ринку України
Когут А., Бездіжа А.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2020
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
У сучасному світі з великим потоком інформації людина не може обійтися без різних довідникових видань. Поруч із нелексикографічною довідниковою продукцією (довідники, покажчики, атласи, календарі та ін.) важливу роль у отриманні необхідної інформації відіграють різні словники. Слово як мовна одиниця має різні лінгвістичні характеристики, зокрема значення, фонетичний склад, морфологічну будову, словотвірну структуру, стилістичне забарвлення, сполучуваність, походження, частотність вживання тощо, тому укладають словники різних типів. Розроблення словникової типології і класифікування словників є важливою проблемою лексикографії. Сьогодні не існує єдиної класифікації словників, що спричинене наявністю великої кількості критеріїв їх групування, найголовнішими з яких є мета укладання словника та його функція і характеристика слова відповідно до сфер лексикографічного опису мови.Додаткова інформація
навчальні словники, книговидавничий ринок |
Файл
Навчальні словники на книговидавничому ринку України.pdf |