Для осіб з порушенням зору

Баб'юк О.В.

Вид публікації: Стаття
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2018
Назва видання: Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон, Випуск 37
DOI-адреса:
URL публікації: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/pedalm_2018_37_21.pdf

Анотація

На основі аналізу стану дослідження проблеми доведено доцільність
розробки методики формування професійно орієнтованої англомовної
компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму.
Визначено положення, які повинні бути враховані при її розробці: доцільність
аналізу лінгвістичних особливостей іншомовного професійно орієнтованого
монологу; необхідність взаємопов’язаного формування компетентності в
монологічному мовленні та навчально-стратегічної компетентності;
залучення інноваційних технологій та активних методів; використання різних
організаційних форм навчання; розвиток рефлексивних умінь; урахування
особливостей професійної комунікативної діяльності фахівців сфери туризму;
відбір та використання англомовного навчального матеріалу з різними
формами його подачі: аудитивною, аудіовізуальною та друкованою;
формування мовленнєвих навичок говоріння; забезпечення активності та
свідомості процесу; залучення ситуацій професійного спілкування; розробка
номенклатури умінь монологічного мовлення, які повинні стати основою для
розробки типів та видів вправ, спрямованих на формування зазначених умінь.

Додаткова інформація

Ключові слова
професійно орієнтована англомовна компетентність в монологічному мовленні, майбутні фахівці сфери туризму, уміння, стратегії

Файл

Стан дослідження проблеми формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму.pdf
1619 переглядів Поділитися: