Особливості використання біблеїзмів в світських медіа (на прикладі RIA ппюс)
Макогон Т. С., Фінклер Ю. Е.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2024
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Здійснено аналіз біблеїзмів, розкрито їхнє значення, проаналізована поширеність в світських медіа на прикладі онлайн видання RlA плюс. Досліджено історію створення та функціонування RIA плюс. З метоюдовідатись, як представники різних конфесій та журналісти ставляться до використання біблеїзмів у медіа, оприлюднено інтерв'ю зі
священнослужителями та журналістами RIA плюс.
Додаткова інформація
аналогія, аудиторія, Біблія, біблеїзми, медіа. |
Файл
Макогон Т. В-41.pdf |