Маркетинг та реклама книжкової продукції у видавництві «Клуб Сімейного Дозвілля»
Івашків А., Бездіжа А. А.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2024
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Робота присвячена аналізу ефективності маркетингових стратегій та рекламних кампаній у сфері книжкової продукції, зосереджуючись на практиках видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля». Вона охоплює зміни в читацькихуподобаннях, спричинені цифровізацією, та їх вплив на видавничий бізнес, а також роль соціальних мереж і онлайн-платформ у просуванні книг. Робота містить детальний огляд двох основних аспектів: перший розділ
присвячений загальному просуванню книжкової продукції в Україні, включаючи тенденції книгочитання та особливості маркетингу в книжковому бізнесі. Другий розділ фокусується на конкретних практиках видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля», розглядаючи його діяльність, маркетингову політику та особливості рекламування. Робота також включає аналіз ефективності існуючих рекламних стратегій та рекомендації щодо їх оптимізації.
Додаткова інформація
маркетинг, реклама, «Клуб Сімейного Дозвілля», книгочитання, маркетингові стратегії, просування книг, видавничий бізнес. |
Файл
Івашків А. В-41.pdf |