Розробка процесу стимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів
Капущак Д.В.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2024
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 3
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів розробки та реалізації процесу стимулювання збуту готельно-ресторанного підприємства. В роботі представлено теоретичні основи заходів підвищення ефективності стимулювання збуту підприємства готельно-ресторанної справи. Здійснено дослідження практичних аспектів розробки процесу стимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace»). Запропоновано заходи подальшої політики стимулювання збуту готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace» у перспективному періоді.Додаткова інформація
готельно-ресторанні продукти та послуги, стимулювання продажу, маркетинг, конкурентоспроможність, інноваційні підходи, аналіз конкурентів, маркетингові стратегії, клієнтоорієнтованість. |
Файл
2. Розробка процесу стимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів.pdf |