Комп’ютерна гра у пригодницькому жанрі
Бруд В. Р., Кульчинська Н. З.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Обслуговування програмних систем та комплексів
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Метою дипломного проєкту є створення повноцінного навчального ігрового застосунку, який зосереджується на цікавому ігровому сюжеті. Проєкт підтримує тенденцію використання ігор головоломок та загадок длярозвитку логіки гравця.
У першому розділі пояснювальної записки були проаналізовані сучасні
тенденції у сфері ігрової індустрії, зокрема ігри у пригодницькому жанрі.Другий розділ дипломного проєкту присвячений проєктуванню програмного продукту. Третій розділ містить аналіз засобів та технологій. У четвертому розділі було проведене тестування
комп’ютерної гри. У п’ятому розділі дипломного проєкту проведене техніко- економічне обґрунтування, розраховані потенційні витрати проєкту.
Результатом роботи над дипломним проєктом є повноцінний навчальний ігровий застосунок, розроблений з використанням Unreal Engine.
Додаткова інформація
UNREAL ENGINE, Puzzle, Mystical, Mediaeval, BLUEPRINT, Проєкт, Pig, Гра |
Файл
Бруд_Комп’ютерна гра у пригодницькому жанрі.pdf |