Просування книг журналістів у ЗМІ
Свідова М.І., Вишневська Г. Б.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Дипломна робота присвячена вивченню та аналізу процесу просування книг журналістів у ЗМІ. У роботі розглядаються основні етапи процесу просування книг у ЗМІ, починаючи від створення адекватної комунікаційної стратегії, та до планування і реалізації прес-кампаній. Досліджуються різні види інструментів просування, такі як прес-релізи, медіа-тур, співпраця зі знаменитостями, соціальні мережі та інтернет-ресурси. Також проаналізовано вплив технологічного прогресу на процес просування книжок у ЗМІ.На основі дослідження були виділені ключові фактори і методи успішного просування книг у мас-медіа і рекомендації щодо вдосконалення.
Додаткова інформація
книги, журналісти, ЗМІ, соціальні мережі, співпраця, видавництва, просування |
Файл
Свідова_Просування книг журналістів у ЗМІ.pdf |