Для осіб з порушенням зору

Щирба Т. А., Вишневська Г. Б.

Вид публікації: Кваліфікаційна робота (проєкт)
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та медіа комунікації
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:

Анотація

Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена створенню буктюбу як засобу популяризації книги та читання.
Проаналізовано ринок буктюбу та на основі уже наявних створено свій. Було виявлено головні інструкції у побудові власного YouTube каналу та відеороликів. Дані інструкції допомогли під час створення відеопродукту. Створено відео огляди таких книг: Александра Соломон «Не бійтеся любити», Рейчел Голліс «Витри шмарклі, подруго», Джейсон Фрайд, Девід Хенссон «Не божеволій на роботі» та Ліз Фосслін, Моллі Вест Даффі «Емоції на роботі».

Додаткова інформація

Ключові слова
буктюб, книжка, відео-огляд, відеоролик, YouTube, автор

Файл

Щирба_Буктюб як новий засіб популяризації книги та читання авторський проєкт.pdf
276 переглядів Поділитися: