Для осіб з порушенням зору

Муха Р.А.

Вид публікації: Стаття
Галузь знань: Соціальні та поведінкові науки
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2022
Назва видання: Науково-практичний журнал «Економiка та держава», № 8
DOI-адреса:
URL публікації: https://www.nayka.com.ua/index.php/economy/issue/view/23/21

Анотація

У статті розглянуто вплив війни як на стан бізнесу України загалом, так і на особливості функціонування закладів готельно-ресторанної сфери, зокрема. Визначено важливість формування конкурентних переваг закладів сфери послуг. Розглянуто критерії формування конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанного господарства з погляду споживачів та з погляду самого підприємства. Виявлено критерії оцінки конкурентоспроможності такі як: сучасне обладнання та устаткування; дотримання санітарно-гігієнічних норм; якість продукції та послуг; ціна та собівартість продукції; реклама; якість обслуговування та кваліфікація персоналу; імідж закладу. Запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанного господарства застосовуючи експертний метод оцінювання за допомогою засобів як анкетування та опитування. Для узагальнення та наочності отриманих результатів запропоновано будувати «Павутину конкурентоспроможності заклад» у досліджуваних підприємств, що передбачає нанесення на кожну вісь точок, що відповідають значенням відповідних критеріїв конкурентоспроможності підприємств. Побудова павутини дозволить визначити сильні та слабкі сторони об’єктів дослідження, порівняти наявні переваги із конкурентами та сформувати стратегію підвищення конкурентоспроможності закладу, та визначити конкретні напрямки вдосконалення підприємства. Узагальнено, що сфера готельно-ресторанного бізнесу України має перспективи розвитку у післявоєнний період, оскільки, з досвіду тих країн, що вже пережили війну, загальна частка туристів у країні лише зростатиме через підвищений інтерес до місць післявоєнних локацій, місць військової звитяги. Як результат заклади готельно-ресторанної сфери будуть затребуваними, тож повинні підтримувати та вдосконалювати свою конкурентоспроможність як на рівні України, так і на рівні усього світу.

Додаткова інформація

Ключові слова
готельно-ресторанний бізнес; сфера послуг; проблеми розвитку підприємств; вплив війни; готелі; ресторани; конкурентоспроможність; конкурентні переваги; оцінка конкурентоспроможності

Файл

Муха_ Вплив війни на заклади готельно-ресторанної сфери та їх конкурентоспроможність.pdf
969 переглядів Поділитися: