Для осіб з порушенням зору

Стебельська Л. В., Вишневська Г. Б.

Вид публікації: Кваліфікаційна робота (проєкт)
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2022
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:

Анотація

У дипломній роботі проаналізовано технологію доповненої реальності.
Подано характеристику використання цієї технології на книговидавничому ринку України. Описано загальну технологію реалізації доповненої реальності у навчальних та довідкових виданнях. Розкрито значення застосування
новітньої технології для подання матеріалів.
У роботі типологізовано QR-коди видання «Я досліджую світ для 1 класу» у 2-х частинах та способи втілення технології у довідкових виданнях реальності «Космос: енциклопедія у доповненій реальності» та «Динозаври 4D: енциклопедія у доповненій реальності». Аналіз здійснено на основі власних
класифікацій.

Додаткова інформація

Ключові слова
доповнена реальність; візуалізація навчальної інформації; візуалізація довідкової інформації; технологія доповненої реальності; QR-код; AR-додаток; 3D-технології; енциклопедія з доповненою реальністю; підручник; книга з AR

Файл

Стебельська_Використання доповненої реальності в навчальних і довідкових виданнях+.pdf
558 переглядів Поділитися: