Організація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельно-ресторанного підприємства
Шурма В.С., Добровольська С.Я.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2022
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню практичних та теоретичних аспектів діяльності підприємства готельно-ресторанної сфери. У роботі розглянуто сфери розвитку діяльності взаємовідносини з клієнтами готельно-ресторанного підприємства. Проаналізовано особливість функціювання готельно-ресторанного підприємства «Галицький комплекс».Додаткова інформація
управління, готель, ресторан, ресурси |
Файл
Організація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельно-ресторанного підприємства .pdf |