Формування бренд-орієнтованої системи управління готельно-ресторанною установою
Федірко О.М., Бажанова Н.В.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2022
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування бренд-орієнтованої системи управління готельно-ресторанною установою. Теоретичні основи управління брендами на готельно-ресторанному підприємстві. Практичні аспекти управління брендами готельно-ресторанним підприємством, на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Байків». Механізми формування бренд-орієнтованої стратегії управління готельно-ресторанним комплексом «Байків».Додаткова інформація
брендинг, маркетингові комунікації, якість бренду, якість послуг, інтерактивне меню |
Файл
Формування бренд-орієнтованої системи управління готельно-ресторанною установою.pdf |