Для осіб з порушенням зору

Cеменишина С. М.,Шендирук Н. М.

Вид публікації: Матеріали конференції
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Актуальні проблеми та стратегії розвитку підприємництва, торгівлі і маркетингу в умовах сучасного ринку: матеріали ІІІ всеукр. наук.-практ. конф. Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2021
DOI-адреса:
URL публікації: https://drive.google.com/file/d/1ANj0c_FUEh1DBOUrYz_ohGlMHAsLkMBw/view

Додаткова інформація

Ключові слова
конкурентоспроможність, книжковий ринок, якість видавничої продукції, дефекти, помилки, конкурентні переваги

Файл

Проблеми підвищення якості та конкурентоспроможності тернопільської видавничої продукції.pdf
1350 переглядів Поділитися: