SMM технології у готельно-ресторанному бізнесі
Колісник Т.Б., Стадник О.М.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Туризм
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: «Інновації розвитку харчових технологій та індустрії гостинності у готельно-ресторанному бізнесі». Збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції – Тернопіль ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2021
DOI-адреса:
URL публікації: https://drive.google.com/drive/folders/1umCbPYeC_J1eTfeF886XMZ23AbGlBa5E
Анотація
У науковій роботі досліджено вплив SMM технології на розвиток готельно-ресторанного бізнесу. За результатами проведеного дослідження визначено перелік основних методів цифрового маркетингу, які можуть бути використані під час здійснення антикризового менеджменту підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Визначено, що SMM технології сприяють підвищенню клієнтоорієнтованості, зміцненню емоційного зв’язку з клієнтом підприємства готельно-ресторанного бізнесу, а також допомагають не попасти в кризове становище.Додаткова інформація
SMM (Social Media Marketing), SMM у готельно-ресторанному бізнесі, Інтернет-маркетинг, SMM просування у готельно-ресторанному бізнесі, диджиталізація у сфері ресторанного бізнесу |
Файл
SMM технології у готельно-ресторанному бізнесі.pdf |