Якість надання послуг в готельно-ресторанному господарстві та її вплив на конкурентоспроможність закладів
Чомко О.В., Муха Р.А.
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2021
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Перспективні напрямки наукових досліджень XXI століття, LXXV Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. м. Харків, 6 грудня 2021 року. Ч.3, 296 с. (С. 192-195).
DOI-адреса:
URL публікації: https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/12/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2_-2021__-%D0%A7_3.pdf
Анотація
Готельно-ресторанний бізнес України в сучасних умовахглибоких соціально-економічних трансформацій та глобалізацій-
них процесів стає однією з найбільш пріоритетних сфер розвитку
сучасної економіки. За останніх декілька років громадське харчу-
вання та засоби розміщення відчули на собі тиск економічних
реформ, вплив економічних криз, пандемії COVID-19 але, не
зважаючи на усе це, сфера ресторанної та готельної індустрії має
позитивну тенденцію до зростання, розвитку та вдосконалення.
Додаткова інформація
якість послуг, конкурентоспроможність, готельно-ресторанне господарство |
Файл
Якість надання послуг в готельно-ресторанному господарстві та її вплив на конкурентоспроможність закладів (1).pdf |