Для осіб з порушенням зору

Скакальська В.М., Решетуха Т.В.

Вид публікації: Кваліфікаційна робота (проєкт)
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:

Анотація

Досліджено навчальне видання як особливий вид видавничої продукції, типологію навчальної літератури та навчальні посібники як вид навчального видання; здійснено редакторський аналіз чотирьох навчальних посібників для підготовки до ЗНО з історії України за 2018 рік, а саме видавництва "Підручники і посібники", "Літера ЛТД", "Навчальна книга - Богдан" та "АССА". Схарактеризовано художньо-технічне оформлення та поліграфічне втілення навчальних посібників; визначено засоби підвищення ефективності роботи з навчальним виданням.

Додаткова інформація

Ключові слова
навчальне видання, навчальний посібник для підготовки до ЗНО, типологія навчальних видань, видавництва, редакторський аналіз, засоби підвищення ефективності

Файл

Засоби підвищення ефективності роботи з навчальним виданням (на прикладі посібників для підготовки до ЗНО з історії України).pdf
1495 переглядів Поділитися: