Співвідношення текстового та ілюстративного матеріалу на прикладі підручників з української мови
Качерай А.М., Фінклер Ю.Е.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Досліджено співвідношення текстового та ілюстративного матеріалу підручників української мови, ознайомлено із загальною характеристикою навчальних видань. Здійснено опис основних функцій навчальної літератури та методику роботи редактора з виданнями навчальної літератури. Охарактеризовано різновиди ілюстрацій у книжкових виданнях.Додаткова інформація
аудиторія, ілюстрація, підручник, редагування, текст, учень |
Файл
Співвідношення текстового та ілюстративного матеріалу на прикладі підручників з української мови.pdf |