Для осіб з порушенням зору

Шендирук Н. М.,Cеменишина С. М.

Вид публікації: Матеріали конференції
Галузь знань: Управління та адміністрування
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Назва видання: ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми та стратегії розвитку підприємництва, торгівлі і маркетингу в умовах сучасного ринку», ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
DOI-адреса:
URL публікації: https://content.e-schools.info/tkhtt/library/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7_%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9_%D0%86%D0%86.pdf

Анотація

У тезах подано результати проведеного аналізу конкурентоспроможності видавничої продукції (за читацьким адресатом, за наявністю ілюстрцій, за кількістю сторінок, за поліграфічним виконанням, з ціною, за наявністю дефектів тапомилок), наведено конкурентні переваги, окреслено головні проблеми українського книжкового ринку та вказані конкурентні переваги тернопільської книги.

Додаткова інформація

Ключові слова
Конкурентоспроможність, книжковий ринок, якість видавничої продукції, дефекти, помилки, конкурентні переваги

Файл

Проблеми підвищення якості та конкурентоспроможності тернопільської видавничої продукції.pdf
1770 переглядів Поділитися: