Проблеми підвищення якості та конкурентоспроможності тернопільської видавничої продукції
Шендирук Н. М.,Cеменишина С. М.
Галузь знань: Управління та адміністрування
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2021
Назва видання: ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми та стратегії розвитку підприємництва, торгівлі і маркетингу в умовах сучасного ринку», ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
DOI-адреса:
URL публікації: https://content.e-schools.info/tkhtt/library/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7_%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9_%D0%86%D0%86.pdf
Анотація
У тезах подано результати проведеного аналізу конкурентоспроможності видавничої продукції (за читацьким адресатом, за наявністю ілюстрцій, за кількістю сторінок, за поліграфічним виконанням, з ціною, за наявністю дефектів тапомилок), наведено конкурентні переваги, окреслено головні проблеми українського книжкового ринку та вказані конкурентні переваги тернопільської книги.Додаткова інформація
Конкурентоспроможність, книжковий ринок, якість видавничої продукції, дефекти, помилки, конкурентні переваги |
Файл
Проблеми підвищення якості та конкурентоспроможності тернопільської видавничої продукції.pdf |