Навчальні видання для дітей з особливими освітніми потребами на книговидавничому ринку України
Фесюк А., Зубик Ю. В.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2020
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Дипломна робота присвячена дослідженню специфіки випуску навчальних видань для дітей з особливими освітніми потребами на книговидавничому ринку України. Визначено теоретичні засади освіти дітей з особливими освітніми потребами, основні особливості різних категорій дітей з порушеннями. Простежено історію становлення освіти для дітей з порушеннями в Україні та в світі. Для реалізації поставленої мети у роботі проаналізовано сучасний стан навчальних видань на книговидавничому ринку України. Виокремлено основні і специфічні вимоги до навчальних видань, які стосуються особливостей дітей з порушеннями. Проаналізовано чотири підручника для дітей з особливими освітніми потребами, з’ясовано їхні специфічні особливості, які допомагають засвоїти матеріал таким дітям, визначено їхні основні переваги та недоліки. На основі аналізу та анкетного опитування виокремлено проблеми та перспективи випуску навчальних видань для дітей з порушеннями, а також сформульовано методичні рекомендації щодо покращення якості навчальних видань для «особливих» дітей.Додаткова інформація
діти з особливими освітніми потребами, особливі освітні потреби, освіта дітей з особливими потребами, інклюзивна освіта, спеціальна освіта, книговидавничий ринок, навчальні видання |
Файл
Навчальні видання для дітей з особливими освітніми потребами на книговидавничому ринку України.pdf |