Для осіб з порушенням зору

Сотник В., Фінклер Ю.Е.

Вид публікації: Кваліфікаційна робота (проєкт)
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2020
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та редагування
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:

Анотація

Дипломна робота присвячена дослідженню політичної реклами у друкованих мас-медіа Тернопільської області на прикладі президентських виборів 2019 року. В роботі окреслено підходи до визначення поняття «політична реклама». Описано законодавче регулювання політичної реклами в Україні. Здійснено характеристику видів, типології та жанрів політичної реклами. Висвітлено вимоги до друкованої політичної реклами. Визначено основні критерії формування іміджу політика. Простежено використання методів пропаганди у друкованій політичній рекламі на прикладі видань «Голос Лановеччини», підволочиська газета «Гомін Волі», «Земля Підгаєцька», теребовлянська газета «Воля». Досліджено відповідність політичної друкованої реклами вимогам. Охарактеризовано особливості змісту політичних рекламних матеріалів. Проаналізовано використання методів пропаганди у політичній рекламі та їх доцільності.

Додаткова інформація

Ключові слова
політична реклама, друковані мас-медіа, друковані ЗМІ тернопільської області.

Файл

Друковані мас-медіа Тернопільської області як майданчик для політичної реклами.pdf
1635 переглядів Поділитися: