Для осіб з порушенням зору

Баб'юк О.В.

Вид публікації: Стаття
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2018
Назва видання: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.Сухомлинського Випуск 2
DOI-адреса:
URL публікації: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nvmdup_2018_2_5.pdf

Анотація

У статті проаналізовано одиниці та критерії відбору професійно орієнтованого
матеріалу для навчання майбутніх фахівців сфери туризму монологу англійською мовою.
Визначено одиниці відбору професійно орієнтованого матеріалу: лексичні одиниці, друковані
тексти, аудіо та відеофонограми. Виокремлено критерії відбору лексичних одиниць
(уживаності та частотності, тематичності, сполучуваності, стройової здатності);
текстів, аудіо та відеофонограм (автентичності, тематичності, професійної
інформативності та практичної цінності, ситуативності, доступності та посильності,
соціокультурної цінності, взірцевості, авторитетності джерела, достатньої лексичної
насиченості). Встановлено, що для фонограм актуальними є також критерії тривалості
звучання та темпу мовлення, а для відеофонограм – ще й домінування відеоряду над
аудіорядом.

Додаткова інформація

Ключові слова
одиниці відбору, критерії відбору, майбутні фахівці сфери туризму, лексичні одиниці, тексти, фонограми, відеофонограми.

Файл

Відбір професійно орієтованого матеріалу для навчання майбутніх фахівців сфери туризму монологу англійською мовою.pdf
1604 переглядів Поділитися: