Відбір професійно орієтованого матеріалу для навчання майбутніх фахівців сфери туризму монологу англійською мовою
Баб'юк О.В.
Галузь знань: Освіта/педагогіка
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2018
Назва видання: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.Сухомлинського Випуск 2
DOI-адреса:
URL публікації: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nvmdup_2018_2_5.pdf
Анотація
У статті проаналізовано одиниці та критерії відбору професійно орієнтованогоматеріалу для навчання майбутніх фахівців сфери туризму монологу англійською мовою.
Визначено одиниці відбору професійно орієнтованого матеріалу: лексичні одиниці, друковані
тексти, аудіо та відеофонограми. Виокремлено критерії відбору лексичних одиниць
(уживаності та частотності, тематичності, сполучуваності, стройової здатності);
текстів, аудіо та відеофонограм (автентичності, тематичності, професійної
інформативності та практичної цінності, ситуативності, доступності та посильності,
соціокультурної цінності, взірцевості, авторитетності джерела, достатньої лексичної
насиченості). Встановлено, що для фонограм актуальними є також критерії тривалості
звучання та темпу мовлення, а для відеофонограм – ще й домінування відеоряду над
аудіорядом.
Додаткова інформація
одиниці відбору, критерії відбору, майбутні фахівці сфери туризму, лексичні одиниці, тексти, фонограми, відеофонограми. |
Файл
Відбір професійно орієтованого матеріалу для навчання майбутніх фахівців сфери туризму монологу англійською мовою.pdf |