Для осіб з порушенням зору

Муха Р.А.

Вид публікації: Стаття
Галузь знань: Управління та адміністрування
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2018
Назва видання: Ефективна економіка
DOI-адреса:
URL публікації: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2018/48.pdf

Анотація

У статті розглянуто сутність таких понять, як «маркетингова діяльність» та
«маркетинговий потенціал». Виділено основні складові маркетингового потенціалу. Визначено
доцільність відокремлювати та розділяти функції ведення маркетингової діяльності та збуту
продукції на рівні відділу маркетингу та відділу збуту підприємства. Узагальнено основні
напрямки вдосконалення маркетингової діяльності через такі основі механізми як: створення
відділу маркетингу; врегулювання цінової політики підприємства через стимулювання
споживачів, торгового персоналу та посередників; розширення ринків збуту через вихід на
міжнародні ринки, однак, необхідно врахувати проблеми, які виникають при цьому;
підвищення рівня кваліфікації персоналу на усіх рівнях через навчання працівників як на
робочому місці, так і за його межами; впровадження ефективної маркетинговоінформаційної системи; забезпечення формування позитивного іміджу підприємства через
застосування заходів PR та стимулювання рекламної діяльності підприємства. Для зростання
пізнаваності та збільшення потоку відвідування сайту, підприємствам доцільно брати участь
у різноманітних рейтингах та зареєструватися у пошукових системах Google та Yandex.

Додаткова інформація

Ключові слова
підприємства, маркетингова діяльність, збутова політика, маркетинговий потенціал, цінова політика, персонал.

Файл

Муха 13.pdf
1706 переглядів Поділитися: