Вплив цінового фактора на попит готельних послуг на прикладі готелю «Avalon» м. Тернопіль
Паньковецька Н., Вовчук О.
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Туризм
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Дана пошуково-дослідницька робота присвячена вивченню впливу цінового фактора на попит готельних послуг, зокрема на прикладі готельного підприємства «Avalon». У роботі розглянуто основні аспекти ціноутворення та цінової політики в контексті готельного бізнесу, а також фактори, що впливають на формування цін на готельні послуги. Особлива увага приділена аналізу готелю «Avalon», його функціонуванню в умовах війни та чинникам, які визначають цінову політику цього підприємства. Результати дослідження мають практичне значення для вдосконалення управлінських рішень у сфері ціноутворення готельного бізнесу в складних економічних умовах. Висновки та рекомендації можуть бути використані для підвищення ефективності цінової стратегії готелів і поліпшення їх конкурентоспроможності. Практичне значення дослідження полягає у вдосконаленні методів організації та обслуговування бенкетів, що сприятиме підвищенню рівня сервісу та задоволеності клієнтів.Додаткова інформація
|
Ключові слова ціноутворення, цінова політика, готель «Avalon», попит на готельні послуги, фактори ціноутворення, управління ціновою політикою, функціонування готелю в умовах війни |
Файл
| Наукова Паньковецька Н. 2024.pdf |

