Вдосконалення організації рекламної діяльності у закладах готельно- ресторанної сфери
Головач П.К.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2024
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 3
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів вдосконалення організації рекламної діяльності у закладах готельно-ресторанної сфери. В роботі представлено теоретичні підходи організації рекламної діяльності у закладах готельно-ресторанної сфери. Здійснено дослідження практичних аспектів організації рекламної діяльності у закладах готельно-ресторанної сфери (на прикладі ГРК «Pallada»). Запропоновано та економічно обґрунтовано проект розробки рекламної кампанії готельно-ресторанного підприємства ГРК «Pallada» у перспективному періоді, що дасть можливість активізувати збутову діяльність підприємства та забезпечить зростання фінансових результатів досліджуваного підприємства у найближчій перспективі.Додаткова інформація
рекламна діяльність, маркетинг, маркетингова агенція, рекламна компанія, соціальні мережі, мобільний додаток. |
Файл
4.Вдосконалення організації рекламної діяльності у закладах готельноресторанної сфери.pdf |