Формування soft skills у фахівців сфери обслуговування в процесі професійної підготовки
Добровольська С. Я., Пиріг І.
Галузь знань: Сфера обслуговування
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2023
Назва видання: Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль: СМП «Тайп». №7 (випуск 7). 2023. С. 88-90
DOI-адреса:
URL публікації: http://catalog.library.tnpu.edu.ua/naukovi_zapusku/visnyk_geo/visnyk_2023_7.pdf
Анотація
У статті розкриті теоретичні та практичні напрямки формування soft skills майбутніх фахівців сфери обслуговування (спеціальностей «Туризм і рекреація» та «Готельно-ресторанна справа») в процесі професійної підготовки. Формування соціальних навичок має велике значення для здобувачів фахової передвищої освіти галузі знань «Сфера обслуговування». Це пов'язано з тим, що дані професії вимагають комунікації, співпраці, толерантності, поваги до різних культур і здатності налагоджувати зв’язки, швидко пристосуватися до актуальних тенденцій та вимог роботодавців.Додаткова інформація
soft skills, hard skills, загальні і спеціальні (фахові) компетентності, професійна підготовка, інноваційні методи навчання, ринок праці. |
Файл
Формування soft skills у фахівців сфери обслуговування в процесі професійної підготовки.pdf |