Особливості формування іміджу закладів ресторанного господарства
Чекановська Л. Б., Муха Р. А.
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 3
Назва видання: Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття. Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції 17-18 жовтня 2023 року. Одеса: Одеський національний технологічний університет, 2023. 663 c. (С.243-246).
DOI-адреса:
URL публікації: https://ontu.edu.ua/download/konfi/2023/Collection-of-abstracts-ekonom-17-18-10-23-2.pdf
Анотація
У наш час важко та практично неможливо уявити будь-яку організацію чи підприємство, яке не має певний рівень іміджу на ринку.Імідж – це певний сформований образ організації, який запам’ятався людині
через емоційно-психологічний вплив та існує у їхній свідомості.
Додаткова інформація
імідж, конкурентоспроможність, готельно-ресторанний бізнес |
Файл
Особливості формування іміджу закладів ресторанного господарства.pdf |