Візуалізація контенту в інтернет-медіях України (на прикладі видань «УКРАЇНСЬКА ПРАВДА» І «СЛОВО І ДІЛО»)
Скопик Х. М., Фінклер Ю. Е.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та медіа комунікації
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена визначенню особливостей візуалізації контенту в інтернет-медіях України та емпірично перевірити особливості її реалізації на прикладі видань. В роботі проаналізовано визначення поняття «візуалізація в ЗМІ» та надано типологію візуального контенту, охарактеризовано інструменти візуалізації інформації у ЗМІ та розглянуто особливості візуалізації як способу подачі контенту в українських ЗМІ. Також проведено аналіз візуального контенту на прикладі видання «Слово і діло» та «Українська правда».Додаткова інформація
інтернет-медіа, ЗМІ, контент, візуалізація, інформація |
Файл
Скопик_Візуалізація контенту в інтернет-медіях України (на прикладі видань «УКРАЇНСЬКА ПРАВДА» І «СЛОВО І ДІЛО»).pdf |