Для осіб з порушенням зору

Оберванюк У. В., Сиротюк О. Б.

Вид публікації: Кваліфікаційна робота (проєкт)
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Фаховий молодший бакалавр (молодший спеціаліст)
Освітня програма (ОП): Обслуговування програмних систем та комплексів
Рік навчання на ОП: 4
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:

Анотація

Метою проєкту є створення ігрової програми, яка не лише надає розвагу, але й сприяє пізнанню та вивченню різних аспектів національної спадщини, культури та історії. Програма має за мету підвищити інтерес дітей до вивчення своєї країни та розвивати їх когнітивні та навички шляхом інтерактивного геймплею. В ході дослідження проводиться аналіз потреб та особливостей дітей молодшого шкільного віку, вивчаються педагогічні та психологічні аспекти їхнього розвитку. Розробляється підходящий контент, завдання та рівні складності, враховуючи особливості цільової аудиторії.
Основним результатом проєктування є створена функціональна ігрова програма "Скарби нації" для дітей молодшого шкільного віку, яка сприяє пізнанню та розвитку, використовуючи інноваційні методики навчання та елементи гри.

Додаткова інформація

Ключові слова
скарби нації, ігрова програма, Android Studio, Java, XML

Файл

Оберванюк_Пізнавальна ігрова програма «Скарби нації» під операційну систему Android для дітей молодшого шкільного віку.pdf
249 переглядів Поділитися: