Для осіб з порушенням зору

Василько І., Добровольська С.Я.

Вид публікації: Кваліфікаційна робота (проєкт)
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2022
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Готельно-ресторанна справа
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:

Анотація

Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів функціонування підприємств готельно-ресторанної сфери. У роботі розглянуто маркетингову цінову політику
в закладах готельно-ресторанної сфери. Проаналізовано особливості функціонування готельно-ресторанний комплекс «Айвенго». Запропоновано розробка маркетингові цінової політики цін на продукцію і послуги ресторану.

Додаткова інформація

Ключові слова
маркетинг, ціноутворення, готель, ресторан

Файл

Розробка маркетингової цінової політики в закладаx готельноресторанної сфери .pdf
336 переглядів Поділитися: