Старшокласникам


Закінчення школи, на думку багатьох випускників, це перший крок до вільного та безпроблемного дорослого життя. Однак це і час важливого вибору, від якого залежатиме, наскільки це, здавалося б, далекоглядне майбутнє буде щасливим. Це етап, на якому треба вирішити, яку професію серед тисячного різномаїття сфер людської діяльності обрати саме для себе.

Дуже добре, якщо випускник безапеляційно визначився із вибором навчального закладу та омріяної спеціальності, але такий ідеальний варіант зустрічається рідко. Значно частіше колишні школярі не знають чи не можуть вирішити, ким хочуть стати, вступають до навчального закладу за компанію з друзями, за порадою батьків, або куди візьмуть з набраними балами.

На цьому етапі життя підлітка це, мабуть, найскладніша й найважливіша задача, яка вирішує подальшу долю особистості.

Чи легко прийняти правильне рішення? Звісно, ні! Особливо, коли звідусіль атакують поради родичів і знайомих, коли опираєшся на фільми і новини, а не прислухаєшся до себе та своїх вподобань. Ми зібрали для тебе топ 5 порад як прийняти правильне для себе рішення.

1. Дослухайся лише до себе!

Батьки і родичі бажають лише найкращого та вважають, що в силу свого життєвого досвіду знають, як вчинити правильніше. А часто в пілітковому віці за родичів важливішими є друзі, і їхня думка — дуже «компетентна» і «фахова», незважаючи на такий юний вік, що й у тебе. Однак все ж таки це твоє майбутнє, і тобі вирішувати, яким воно буде! Тому варто приймати рішення самостійно, без чужих нав'язувань, приймаючи і обдумуючи поради зі сторони з користю лише для себе.

2. Звернися за допомогою до вчителя!

Якщо ж тобі складно вирішити, ти нічим захоплено не цікавишся, а тому не знаєш, якій професії себе присвятити, варто звернутися за допомогою до вчителя. Він, як ніхто, знає твої сильні і слабкі сторони, відтак допоможе виявити як і чим вони перетинаються з потребами ринку праці. І, можливо, запропонує кілька напрямків, в яких ти зможеш себе в майбутньому реалізувати.

3. Не піддавайся моді на професії!

Популярність тих чи інших професій іноді негативно впливає на рішення особистості, а тому випускники часто вступають туди, куди й всі. Проте мода на професії змінюється, а суспільство не потребує стільки фахівців однієї галузі. Керуйся власними вподобаннями, зважай на перспективу обраної спеціальності і думай про свій вклад у її розвиток. Бо часто зовсім не популярні професії сьогодні стають дуже затребуваними завтра.

4. Дізнайся більше про бажану професію!

Щоб обраний тобою фах міг забезпечити відповідний рівень життя, до його вибору треба ставитися відповідально. Гарна інформованість не дозволить «наламати дров». У кіно чи новинах професія може виглядати спокусливо та перебільшено, відтак ґрунтовніше вивчай, як працюють люди цієї професії саме у твоїй країні чи в твоєму регіоні. Відвідуй майстер-класи, конференції, гуртки, бери участь у тренігах та професійних форумах цього напрямку хоча б як глядач. Можна спробувати влаштуватися на роботу асистентом чи стажером, щоб поспостерігати за роботою твоєї мрії зсередини. Варто проаналізувати затребуваність професії, середній рівень доходів, розпитати друзів та знайомих якомога більше про бажану професію та її особливості.

5. Зважай на власні інтереси та захоплення!

Подумай, чи володієш ти відповідними якостями та рисами характеру, щоб продуктивно і з задоволенням працювати в тій чи іншій професії. Визначаючи коло інтересів, можна записати на листку паперу список занять, які категорично не подобаються — це допоможе виключити професії, які тобі не підходять. Зверни увагу на свої творчі нахили, схильності до наук, професійні вподобання. При цьому врахуй не лише успіхи у навчанні з певних дисциплін, а й досягнення в інших позакласних видах діяльності.

Успіху у виборі професії!

Контакти

Тернопіль,
вул. Б.Хмельницького, 15 (корпус №1)
вул. Б.Лепкого, 4 (корпус №2)
вул. вул. Б.Лепкого, 12 (корпус №3)

  • Тел.: (0352) 52-13-72
  • Email: info@gi.edu.ua
Приймальна комісія Online
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Вкажіть запитання!
Введіть символи, що зображено на рисунку
Invalid Input
Невірне значення!
Пропонуємо допомогу кожному!

Пам'ятай! Ти не один.

Завжди знайдуться ті, хто підтримає тебе, допоможе розібратися у складній життєвій ситуації, підкаже правильний шлях вирішення конфліктної ситуації.

Коротко опиши суть своєї проблеми та вкажи особисті контактні дані.

Конфіденційність інформації гарантуємо!


Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Опишіть вашу проблему!
Невірне значення!
Зворотній зв'язок
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Вкажіть ваше повідомлення!
Невірне значення!
Запропонувати зміни

Коротко опиши суть твоєї пропозиції, обери кого вона стосується (викладачі, дирекція коледжу, гарант освітньої програми, завідувач відділенням, адміністрація коледжу, студентське самоврядування) та вкажи свої контактні дані, щоб ми змогли повідомити тебе про результати її розгляду.
Дякуємо за співпрацю!


Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Опишіть вашу проблему!
Оберіть, кого стосується дана пропозиція!
Неправильне значення!
Пропозиції стейкхолдерів
Оберіть категорію!
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Оберіть освітню програму!
Опишіть ваші пропозиції!
Невірне значення!
Юридична клініка: online консультація
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Вкажіть запитання!
Невірне значення!

Студенти

  • відповідають за якість навчання на рівні з Коледжем;
  • беруть участь у формуванні та корегуванні освітньо-професійних програм;
  • ініціюють запровадження вибіркових курсів;
  • формулюють запит на очікувані результати навчання на основі результатів наскрізної практичної підготовки.

В рамках студентоцентрованого підходу до навчання вибудовують власну траєкторію професійного зростання через вибір дисциплін, модулів, кількість опанованих кредитів. Моніторинг задоволеності студентів якістю навчання дозволяє забезпечувати гнучкість моделі та процедур внутрішнього забезпечення якості освіти в Коледжі.

Адмінперсонал

  • реалізують базові процедури внутрішнього забезпечення якості освіти: здійснюють безпосередню розробку, впровадження актуальних для регіону та громади освітніх програм та постійний перегляд їх змісту відповідно до динаміки запиту;
  • забезпечують відповідну якість викладання на основі сучасних педагогічних технологій та наукових досягнень, а також якість науково-дослідної роботи та її інтеграцію у навчальний процес;
  • забезпечують об’єктивність оцінювання результатів навчання, трансформуючи систему «оцінювання знань» в систему «оцінювання компетентностей»;
  • запобігають академічній недоброчесності.

Випускники

Успішність випускників Коледжу, їхні кар’єрні здобутки – один з головних показників якості освітніх послуг, а їх відгуки щодо змісту та актуальності отриманих знань та навичок дозволяє своєчасно реагувати на необхідність внесення змін до освітніх програм.

Абітурієнти

Профорієнтаційна робота з потенційними абітурієнтами Коледджу дозволяє виявити їх очікування щодо змісту освіти в Коледжі, що з часом впливатиме на задоволеність студента якістю навчання, на обґрунтований вибір спеціальності.

Громада

Запит громади та її бачення розвитку регіону дозволяє Коледжу корегувати перелік освітніх програм та ініціювати нові, необхідні громаді та затребувані на ринку праці; створює можливості для здобуття студентами відповідних компетенцій через співпрацю у громадському секторі, через волонтерську діяльність.

Бізнес

Думка роботодавців щодо кваліфікації та компетенцій, отриманих випускниками в Коледжі, дозволяє корегувати освітні програми відповідно до потреб регіонального бізнесу та сприятиме затребуваності випускників на ринку праці; дозволяє обирати актуальні напрями науково-дослідної діяльності Коледжу.

Місцева влада

  • формує запит на затребувані в місті та регіоні спеціальності, що дозволяє оновлювати перелік і зміст освітніх програм;
  • як потенційний роботодавець може висувати пропозиції щодо компетенцій та очікуваних результатів навчання випускників Коледжу;
  • здатна забезпечити можливості дуальної освіти, коли підготовкою фахівця займаються і навчальний заклад і майбутній роботодавець;
  • сприяє інтеграції результатів науково-дослідної діяльності Коледжу до розв’язання локальних суспільно-політичних та економічних проблем.

МОН України

  • рзробляє державні стандарти вищої освіти та контролює їх дотримання ЗВО;
  • розробляє загальнонаціональну (зовнішню) систему забезпечення якості вищої освіти як основу для ефективного функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти Коледжу;
  • через механізм розподілу державного замовлення на прийом та випуск фахівців з вищою освітою впливає на ринок праці, в тому числі регіональний, стимулюючи реалізацію навчальних програм за дефіцитними спеціальностями.
Пропозиції стейкхолдерів. Фаховий молодший бакалав
Оберіть категорію!
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Оберіть освітню програму!
Опишіть ваші пропозиції!
Невірне значення!
Асоціація випускників
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Вкажіть ваш контактний телефон!
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Введіть символи, що зображено на рисунку
Invalid Input
Органайзер
Вкажіть ваше повне ім'я!
Вкажіть вашу e-mail адресу!
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Публічне обговорення

Форма для внесення пропозицій

Оберіть структурний підрозділ
Введіть дані
Введіть email!
Оберіть структурний підрозділ
Invalid Input
Введіть символи, що зображено на рисунку
Invalid Input